16 Ocak 2011 Pazar

konser Güneş Yakartepe piyano Beethoven sonat op. 49 Andante No.1 sonata Sonate flv piano klasik müzik GÜNEŞ YAKARTEPE ,idil biret,zerrin yakartepe,müzik ENSTRUMAN ,"GÜNEŞ YAKARTEPE", Sİ BEMOL klarnet,-SOL KLARNET, gitar ,klasikgitar ,GÜNEŞ YAKARTEPE 13 Yaşındayım. 12 Müzik Türünde 65 ENSTRUMAN ÇALIYORUM. bunların videoları www.video.yakartepe.com 1- Yamaha Klavye 2- Flüt 3- Darbuka 4- Ksilofon 5- Bongo 6- Kaval 7- Kromatik Harmonika 8- Saksafon 9- Bağlama 10- Gitar 11-Yamaha Klarnet En Sevdiğim yamaha akustik piyano ve sibemol Klarnetim



GÜNEŞ YAKARTEPE 13 Yaşındayım. 12 Müzik Türünde 65 ENSTRUMAN ÇALIYORUM.  bunların videoları http://www.video.yakartepe.com/ 1- Yamaha Klavye 2- Flüt 3- Darbuka  4- Ksilofon 5- Bongo 6- Kaval 7- Kromatik Harmonika 8- Saksafon  9- Bağlama 10- Gitar 11-Yamaha Klarnet  En Sevdiğim yamaha akustik piyano ve   sibemol Klarnetim. Tüm Müzik Türlerini Seviyorum ve Çaldım. 450 Eserli Müzik  Repertuvatım Vardı Ama şimdi hayatımda yalnız klasik müzik var.  Mehmet Yakartepe Genel müdür  --Tekstil yük .müh.   Cep tel: (533) 512 86 74 e mail:  tkam@tkam.com  ,  yakartepe@gmail.comtkam@tkam.com  web: http://www.tkam.com/ , http://video.yakartepe.net/   http://www.yakartepe.com/    13 Yaşında Dünyada 65 Müzik Enstrümanı   Çalan İlk ve Tek Çocuk Güneş Yakartepe  10 yaşında tesadüfen müzik yeteneği olduğu görülerek müziğe başlamıştır.  2,5 senede 96 müzik aletinin eğitimini almış ve bunlardan 65 tanesini çalabilmektedir.  Absolüt kulağa sahip olan Güneş enstrüman eğitiminin yanında; solfej, armoni, şan dersleri aldığından şarkıları nota ile çalıp söyleyebilmektedir.  Güneş; 10 yaşında, 10 enstrüman çalmayı başarmış ve  http://www.yakartepe.net/   http://www.yakartepe.com/
 müzik ENSTRUMAN ,"GÜNEŞ YAKARTEPE", GÜNEŞ YAKARTEPE 13 Yaşındayım. 12 Müzik Türünde 65 ENSTRUMAN ÇALIYORUM.  bunların videoları www.video.yakartepe.com 1- Yamaha Klavye 2-10- Gitar 11-Yamaha Klarnet  En Sevdiğim yamaha akustik piyano ve   sibemol Klarnetim,Sİ BEMOL klarnet,-SOL KLARNET, gitar ,klasikgitar
 













GÜNEŞ YAKARTEPE
13 Yaşındayım. 12 Müzik Türünde
65 ENSTRUMAN ÇALIYORUM.
bunların videoları www.video.yakartepe.com
1- Yamaha Klavye 2- Flüt 3- Darbuka
4- Ksilofon 5- Bongo 6- Kaval
7- Kromatik Harmonika 8- Saksafon


 konser Güneş Yakartepe piyano Beethoven sonat op. 49 Andante No.1 sonata Sonate flv piano klasik müzik GÜNEŞ YAKARTEPE ,idil biret,zerrib yakartepe

13 Yaşında Dünyada 65 Müzik Enstrümanı 
Çalan İlk ve Tek Çocuk Güneş Yakartepe
10 yaşında tesadüfen müzik yeteneği olduğu görülerek müziğe başlamıştır.
2,5 senede 96 müzik aletinin eğitimini almış ve bunlardan 65 tanesini çalabilmektedir.
Absolüt kulağa sahip olan Güneş enstrüman eğitiminin yanında; solfej, armoni, şan dersleri aldığından şarkıları nota ile çalıp söyleyebilmektedir.
Güneş; 10 yaşında, 10 enstrüman çalmayı başarmış ve
http://www.yakartepe.net/   www.yakartepe.com 

GÜNEŞ YAKARTEPE 13 Yaşındayım. 12 Müzik Türünde 65 ENSTRUMAN ÇALIYORUM.  bunların videoları 1- Yamaha Klavye 2- Flüt 3- Darbuka 5- Bongo 8- Saksafon,illede roman olsun ,10- Gitar 11-Yamaha Klarnet  En Sevdiğim yamaha akustik piyano ve   sibemol Klarnetim
9- Bağlama 10- Gitar 11-Yamaha Klarnet
En Sevdiğim yamaha akustik piyano ve   sibemol Klarnetim.
Tüm Müzik Türlerini Seviyorum ve Çaldım. 450 Eserli Müzik  Repertuvatım Vardı Ama şimdi hayatımda yalnız klasik müzik var.
Mehmet Yakartepe Genel müdür  --Tekstil yük .müh. 
 Cep tel: (533) 512 86 74 e mail:  tkam@tkam.com  ,

konser, Güneş Yakartepe, piyano ,piano, klasik müzik ,GÜNEŞ YAKARTEPE ,idil biret, zerrin yakartepe, müzik ENSTRUMAN ,"GÜNEŞ YAKARTEPE", Sİ BEMOL klarnet,-SOL KLARNET, gitar ,klasikgitar

Hiç yorum yok: