15 Şubat 2011 Salı

GÜNEŞ YAKARTEPE 13 Yaşındayım. 12 Müzik Türünde 65 müzik aleti- ENSTRUMAN ÇALIYORUM.

"GÜNEŞ YAKARTEPE" 13 Yaşındayım. 12 Müzik Türünde 65 ENSTRUMAN ÇALIYORUM.

 ÇALDIĞIM 65 ENSTRUMAN
13 Yaşındayım.

12 Müzik Türünde


65 ENSTRUMAN ÇALIYORUM.


ÇALDIĞIM 65 ENSTRUMAN


Klarnet, Akerdeon, Saksafon, Trompet, Bağlama, Karadeniz Kemençe, Buzuki, Klasik Gitar, Viyola, Keman, Çello,Yan Flüt, Soprano, Pikola, Alto Blok Flüt, Kornet, Metalofon, Davul Drum, Çelik Üçgen (Triangle), Zil, Timpani, Trampet, Tef, Bateri, Elektro Gitar, Bas Gitar,


tef def saksafon zil gunes yakartepe vurmali calgi klarnet klarinet  davul saz baglama gitar ud basgitar kemen darbuka tef def bendir elektrogitar mizika harmonika bongo mehmet yakartepe


Boomwhacker, Piyonica, Klavye (Org), Elektronik bateri, Synthesizers, Uzun sap Saz, ,Cura, Ud, Kanun, Darbuka, Çümbuş Ud, Bendir (frame drums), Mey, Dilli Kaval,Sipsi, Asma Davul, Dümbek, Kabak Kemane, Zurna,

Balaban, Santur, Duduk, Parmak Zili, Rum Kemençesi, Okarina, Mandolin, Melodika,Tin Whistle İrlanda Flütü (İrish Whistle), Kastanyet, Xaphoon Pocket Sax, Bongo, Kromatik Mızıka, Marakas, Yumurta-Eggs, Shakers, Guiro, Banjo, Armonika, Piyano

En Sevdiğim En son alınan Yamaha Akustik Piyanom ve Klarnetim

Tüm Müzik Türlerini Seviyorum ve Çalıyorum.

410 Eserli Repertuvatım Var



"GÜNEŞ YAKARTEPE", ."ZERRİN YAKARTEPE",  "MEHMET YAKARTEPE",

"GÜNEŞ YAKARTEPE", ."ZERRİN YAKARTEPE",  "MEHMET YAKARTEPE", mehmet yakartepe gunes yakartepe  zerrin yakartepe klarnet klarinet 

SEVDİĞİM 12 MÜZİK TÜRÜ

Türk Pop,Sanat,Halk ve klasik müziği,

Rock, Rap, Arabesk,Fantezi, Dini müzik

Batı Klasik ve pop Müziği.

Şu Ana Kadar 38 defa tv programına çıkıp,

15 konser verdim.

videolarımda bunları izleyebilirsiniz.

http://video.yakartepe.com

klarnet org sax saksafon zil gunes yakartepe davul saz baglama gitar ud basgitar keman darbuka def bendir elektro gitar mizika harmonika bongo  mehmet yakartepe roland baglama saz ud udi


Hiç yorum yok: