9 Şubat 2011 Çarşamba

MEHMET YAKARTEPE", "GÜNEŞ YAKARTEPE", "ZERRİN YAKARTEPE" ORG, KLAVYE ,DOĞUM GÜNÜ ŞARKISI



"MEHMET YAKARTEPE""GÜNEŞ YAKARTEPE""ZERRİN YAKARTEPE",YAMAHA KLAVYE,CASİO ORG,DOĞUM GÜNÜ
  MEHMET YAKARTEPE""GÜNEŞ YAKARTEPE""ZERRİN YAKARTEPE"

""GÜNEŞ YAKARTEPE""ŞEBNEM SCHFER" KLARNET, MÜZİK SHOW
""GÜNEŞ YAKARTEPE""ŞEBNEM SCHFEER" KLARNET, MÜZİK SHOW
"GÜNEŞ YAKARTEPE", OLİVİUM MERKEZ

""GÜNEŞ YAKARTEPE""ŞEBNEM SCHFER" KLARNET, MÜZİK SHOW
Tarkan Vay Anam Vay Metaformoz trt yilbasi sark ikonser
Vay Anam Vay halime Vay Anam Vay Dişi eli yakar içi beni Dile kolay (2) Sorma, derdin nedir diye sorma Gel gör halimi gör de anla Azar azar içim Yanar durur o biçim Öl dese ölürüm onun için Çok seviyorum hem de çok Tam kalbime geldi ok Delisiyim o canına yandığımın Vurgunuyum haberi yok (2) Söndü havam fiyakam Menziline gireli Şimdi sabahı zor ediyorum geceleri Azar azar içim Yanar durdur o biçim Uzanıp kanlıca'nın orta yerinde bir taşa Gözümün yaşını yüzdürürüm hisara doğru Yapacak hiç birşey yok gitmek istedi gitti Hem anlıyorum hem çok acı tek taraflı bitti Bir lodos lazım şimdi bana bir kürek bir kayık Zulada birkaç şişe yakut yer gök kırmızı Söverim gelmişine geçmişine ayıpsa

"GÜNEŞ YAKARTEPE",ÇÜMBÜŞ-GİTAR'la Ben Seni Sevdiğimi de Dünyalara Bildirdim Bir Volkan Kon...

GÜNEŞ YAKARTEPE, ŞEBNEM SCHFEER,KLARNET, MÜZİK SHOW, GÜNEŞ ,YAKARTEPE,OLİVİUM MERKEZ



Posted by Picasa

Hiç yorum yok: